FELHASZNÁLÓNÉV:

JELSZÓ:

  Szolgáltatók elérhetőségei

  Árajánlatkérés

Szolgáltatásainkról néhány mondatban

Társasházak törvényben megfogalmazott közös képviselői feladatainak teljes körű ellátását, könyvelésének, nyilvántartásainak elkészítését vállaljuk.

Mérlegképes könyvelői, társasházkezelői végzettség és 22 éves tapasztalat garantálja a szakszerű közös képviselői munkánkat. Fontosnak tartjuk a lakók érdekeinek összehangolását, hogy a társasház fejlődni tudjon és a benne lakók igényeit szolgálja. Célunk a mindennapok nyugalmát megteremteni otthonukban.

Ennek érdekében:

  • Számítógépes nyilvántartásunk pontos könyvelésünkkel kiegészítve, naprakész tájékoztatást ad a ház pénzügyi helyzetéről, a tartozásokról és közérthető formában készíti el az éves zárást. Az éves elszámolást minden lakóhoz eljuttatjuk és közgyűlés keretében legkésőbb május 31-ig lehetőséget biztosítunk annak megbeszélésére, a tárgyévi költségvetésről történő szavazásra és egyéb problémák, javaslatok felvetésére.
  • Olyan javaslatot teszünk a közös költség összegére, amelyből a váratlan kiadások is fedezhetőek, de a konkrét összegről a közgyűlés dönt.
  • A közös költség befizetésével 3 havi hátralékba került lakóknak felszólítást küldünk, majd a Szervezeti Működési Szabályzat vagy a közgyűlés felhatalmazása alapján kezdeményezzük a bírósági fizetési meghagyás kibocsátását, szükség esetén végrehajtást, jelzálogjog bejegyzést.
  • Beadjuk a szükséges adóbevallásokat, folyamatosan ellátjuk az adminisztrációs feladatokat (levelezés, határozatok, csekkek, kiértesítők, közgyűlési meghívók, jegyzőkönyvek megküldése, stb.)
  • Nyilvántartást vezetünk a lakók elérhetőségéről, hogy szükség esetén értesíteni tudjuk őket.
  • Szervezeti Működési Szabályzat, Házirend tervezetet terjesztünk a közgyűlés elé és az elfogadás után a Földhivatalhoz benyújtjuk.
  • Bevált gyakorlat alapján a közös költség összegét a lakók átutalással vagy csekkel teljesítik. Így a lakók nincsenek egyetlen időponthoz kötve a befizetést illetően, csak határidőt kell betartaniuk. A közüzemi szolgáltatások díjának rendezése és a felújítási alap képzése internetes összeköttetés útján, átutalással történik, ami ingyenes fizetési mód. Az egyéb fenntartási költségek kifizetése történhet a pénztárból is.
  • A javítási-, és a közgyűlés által megszavazott felújítási munkákat a bejelentést, vagy a határozatot követően a legrövidebb időn belül elvégeztetjük. A karbantartási munkákat szakmailag jól felkészült, az évek során bizonyított vállalkozókkal végeztetjük. A gyors vészelhárítást segíti a társasház biztosítás 24 órás szolgáltatása, ahol a lakónak nem kell fizetni a biztosítási esemény elhárításáért, csak a munka elvégzését kell igazolnia.
  • A nagyobb karbantartási és felújítási munkák előtt több árajánlatot kérünk, ezzel előkészítve a közgyűlési döntést. A munkák során azokat felügyeljük, a befejezést követően (igény esetén a kijelölt lakókkal, vagy szakértőkkel együtt) átvizsgáljuk, átvesszük, a számlát rendezzük.
  • A rendeletekben, szabályzatokban előírt kötelező műszaki ellenőrzéseket elvégeztetjük. (Pl. érintésvédelem)
  • Büszke vagyok rá, hogy 2010-ben két általam kezelt társasház panel-programos felújítása sikeresen fejeződött be.

 

Állunk rendelkezésükre.

Tisztelettel:
Drégelyiné Rácz Anikó
Irodavezető